Verzending & Leveringstijd

Bestellingen tot 17:00 uur worden dezelfde dag verzonden. Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL, inclusief track- en tracénummer, zodat u het pakket overal kunt volgen. U kunt de status van uw bestelling in de meeste gevallen direct bekijken. Soms kan het tot één (1) werkdag duren voordat u uw bestelling kunt volgen. Wanneer uw bestelling gedeeltelijk is verzonden ontvangt u van ons een bevestigingsmail en in uw account komt de status van uw bestelling op “gedeeltelijk verzonden (in geval van backorder)” te staan.

Verzendkosten
Bestellen van Hardware €0 – € 500. Verzendkosten: €6,50
Bestellen van Accessoires €0 – €65. Verzendkosten: € 6,50

Bij bestellingen boven voornoemd bedrag brengen wij geen verzendkosten in rekening.

Voor bestellingen naar België en Frankrijk brengen wij standaard € 15,20 in rekening. Voor overige landen zijn de verzendkosten afhankelijk van het gewicht en de bestemming, hiervoor kunt u contact met ons opnemen. Voor dropshipping brengen wij geen extra kosten, dan de standaard bovenstaande verzendkosten, in rekening.

Levertijd
Bij ieder artikel staat aangegeven wat de verwachtte levertijd is. Wij streven ernaar om uw bestelling binnen de genoemde termijn te kunnen leveren. Wij zullen versturen wat op voorraad is en de overige producten zullen in backorder te komen staan. Deze backorders kunt u in uw account inzien. De backorders worden zodra er weer voorraad is met de volgende order meegestuurd.

Levertijd verstreken, product nog niet ontvangen
Het kan voorkomen dat uw bestelling nog niet verzonden is en dat de genoemde levertijd inmiddels is verstreken. De status van uw bestelling staat dan nog op “in de wacht”. In dit geval trachten wij u zoveel mogelijk per e-mail en/of telefonisch op de hoogte te houden over status van uw bestelling.

Vertraging in het verzenden van uw bestelling
Mocht in uw account de status op “afgerond” staan dan kan het soms langer dan één (1) werkdag duren voordat uw bestelling door PostNL volledig wordt verwerkt. Mocht dit bij u het geval zijn dan kunt u het beste nog twee (2) werkdagen afwachten. Indien u na twee (2) werkdagen toch het pakket nog niet kunt volgen, dan kunt u zowel per e-mail als telefonisch contact met ons opnemen.